Terms and Policies

1. Introduktion

  • Disse brugsvilkår regulerer din brug af vores websted. Ved at bruge vores websted accepterer du disse brugsvilkår fuldt ud. Hvis du er uenig i disse brugsvilkår eller enhver del af disse brugsvilkår, skal du ikke bruge vores websted.
  • Hvis du registrerer dig på vores websted, beder vi dig om udtrykkeligt at acceptere disse brugsvilkår.

2. Vores oplysninger

  • Dette websted drives af SharkNinja Europe Ltd. Vi er registreret i England og Wales under virksomhedsnummer 08492819 og har vores hjemsted og primære handelsadresse på Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany. Vores momsnummer er # 80705710.
  • • For at kontakte os skal du ringe til vores kundeservice på # 80705710eller sende en e-mail til Service.DK@sharkninja.com

3. Andre vilkår, der kan gælde for dig

  • Disse brugsvilkår henviser til følgende yderligere vilkår, som også gælder for din brug af vores websted:
    • Hvis du køber varer fra vores websted, vil vores salgsvilkår og -betingelser for vores produkter [nedenfor] gælde for salget.

4. Licens til at bruge webstedet

  • Medmindre andet er angivet, ejer vi eller vores licensgivere de intellektuelle ejendomsrettigheder til webstedet og materiale på webstedet. Disse værker er beskyttet af love og traktater om ophavsret over hele verden. Med forbehold for licensen nedenfor, forbeholdes alle disse intellektuelle ejendomsrettigheder.
  • Du må kun se, downloade til cache-formål og udskrive sider eller PDF’er fra webstedet til din egen personlige ikke-kommercielle brug, med forbehold for begrænsningerne angivet nedenfor og andre steder i disse brugsvilkår.
  • Du må ikke:
    • genudgive materiale fra dette websted (herunder genudgivelse på et andet websted),
    • sælge, udleje eller underlicensere materiale fra webstedet,
    • vise eventuelt materiale fra webstedet offentligt,
    • gengive, duplikere, kopiere eller på anden måde udnytte materiale på vores websted til et kommercielt formål,
    • redigere eller på anden måde ændre eventuelt materiale på webstedet,
    • ændre papirkopier eller digitale kopier af materialer, som du har udskrevet eller downloadet på nogen måde, og du må ikke bruge illustrationer, fotografier, video- eller lydsekvenser eller eventuel grafik separat fra medfølgende tekst, eller
    • videredistribuere materiale fra dette websted, bortset fra indhold, der specifikt og udtrykkeligt stilles til rådighed til videredistribution (såsom vores nyhedsbrev).

5. Acceptabel brug

  • Du må ikke bruge vores websted på nogen måde, der forårsager eller kan forårsage skade på webstedet eller forringelse af tilgængeligheden af webstedet, eller på nogen måde, der er ulovlig, svigagtig eller skadelig, eller i forbindelse med eventuelt ulovligt, svigagtigt eller skadeligt formål eller aktivitet.
  • Du må ikke bruge vores websted til at kopiere, opbevare, hoste, overføre, sende, bruge, udgive eller distribuere materiale, der består af (eller er knyttet til) eventuel spyware, computervirus, trojansk hest, orm, tastetrykregistrering, rootkit eller anden ondsindet computersoftware.
  • Du må ikke udføre eventuelle systematiske eller automatiserede dataindsamlingsaktiviteter (herunder uden begrænsning scraping, dataudvinding, dataudtrækning og dataindsamling) på eller i forbindelse med vores websted uden vores udtrykkelige skriftlige samtykke.

6. Links til vores websted

  • Du kan linke til vores startside, forudsat at du gør det på en måde, der er retfærdig og lovlig og ikke skader vores omdømme eller udnytter det.
  • Du må ikke oprette et link på en sådan måde, at det antyder eventuel form for tilknytning, godkendelse eller anbefaling fra vores side, hvor der ikke findes nogen.
  • Du må ikke oprette et link til vores websted på eventuelt websted, der ikke ejes af dig.
  • Vores websted må ikke indrammes på noget andet websted, og du må heller ikke oprette et link til nogen del af vores websted ud over startsiden.
  • Vi forbeholder os ret til at trække tilladelse til at linke tilbage uden varsel.
  • Hvis du ønsker at gøre brug af andet indhold på vores websted end det, der er angivet ovenfor, bedes du kontakte # 80705710.

7. Produkter

  • Annoncering af produkter på vores websted udgør en "opfordring til at forhandle" - ikke et kontraktligt tilbud.
  • Vi bestræber os på at sikre, at priser og eventuelle gældende rabatter eller andre tilbud er angivet nøjagtigt på vores websted. Der kan lejlighedsvis opstå fejl, og vi er ikke erstatningsansvarlige for skadeserstatninger, hvor en sådan fejl burde have været åbenlys for en fornuftig person.
  • Køb af produkter via vores websted er underlagt vores salgsvilkår og -betingelser.
  • Vi vil bede dig om at acceptere vores salgsvilkår, hver gang du køber et produkt eller produkter via vores websted.

8. Produktanmeldelser

  • I disse brugsvilkår betyder “dine anmeldelser” materiale (herunder uden begrænsning, tekst, billeder, lydmateriale, videomateriale og audiovisuelt materiale), som du indsender til os til udgivelse på vores websted, uanset om det er som en produktanmeldelse eller på anden måde.
  • Alle produktanmeldelser skal foretages af den købende kunde. For at bekræfte din identitet i forbindelse hermed, skal du nøjagtigt angive [dine kontaktoplysninger og] [transaktions]nummeret, som du modtog ved dit køb af det respektive produkt, som påkrævet for at indsende en anmeldelse. Din identitet vil blive kontrolleret, før din kundeanmeldelse udgives på vores websted.
  • Du tildeler os en verdensomspændende, uigenkaldelig, ikke-eksklusiv, royaltyfri licens til at bruge, gengive, tilpasse, udgive, oversætte og distribuere dine anmeldelser i alle eksisterende eller fremtidige medier. Du tildeler os også ret til at underlicensere disse rettigheder og ret til at anlægge sag for krænkelse af disse rettigheder.
  • Du garanterer og erklærer, at dine anmeldelser vil overholde disse brugsvilkår.
  • Dine anmeldelser må ikke være ulovlige, må ikke krænke eventuel tredjeparts juridiske rettigheder, og må ikke give anledning til retssager, uanset om det er mod dig eller os eller en tredjepart (i hvert tilfælde i henhold til gældende lovgivning og i enhver retskreds).
  • Dine anmeldelser (og deres udgivelse på vores websted) må ikke:
    • være injurierende eller falske og i ond tro,
    • være stødende eller uanstændige,
    • krænke eventuel ophavsrettighed, moralsk rettighed, databaserettighed, varemærkerettighed, designrettighed, rettighed til at videregive, eller anden intellektuel ejendomsrettighed,
    • krænke eventuel rettighed til fortrolighed, rettighed til privatlivets fred eller rettighed i henhold til databeskyttelseslovgivningen,
    • udgøre uagtsom rådgivning eller indeholde eventuel uagtsom erklæring,
    • udgøre en opfordring til at begå en forbrydelse,
    • udvise foragt for en domstol eller være i strid med en retskendelse,
    • være i strid med lovgivning om racistisk eller religiøst had eller diskrimination,
    • være blasfemiske,
    • være i strid med lovgivning om statshemmeligheder,
    • være i strid med eventuel kontraktlig forpligtelse over for enhver person,
    • skildre vold på en eksplicit, grafisk eller umotiveret måde,
    • være pornografiske eller seksuelt eksplicitte,
    • være usande, falske, unøjagtige eller vildledende,
    • bestå af eller indeholde instruktioner, rådgivning eller andre oplysninger, i henhold til hvilke der kan handles, og som, hvis der handles i henhold hertil, kan forårsage sygdom, personskade eller død, eller eventuelt andet tab eller skade,
    • udgøre spam,
    • være stødende, vildledende, truende, misbrugende, chikanerende eller farlige, hadefulde, diskriminerende eller provokerende, eller
    • forårsage irritation, ulejlighed eller unødig angst for nogen person.
  • Dine anmeldelser skal være passende, anstændige, smagfulde og i overensstemmelse med generelt accepterede standarder for takt og tone og adfærd på internettet.
  • Du må ikke bruge eventuel anmeldelse til at linke til eventuelt websted eller webside, der består af eller som indeholder materiale, der, hvis det blev slået op på vores websted, ville overtræde bestemmelserne i disse brugsvilkår.
  • Du må ikke indsende eventuelle anmeldelser til webstedet, der er eller nogensinde har været genstand for eventuel truet eller faktisk retssag eller anden lignende klage.
  • Vi forbeholder os ret til at redigere eller fjerne eventuelle anmeldelser, der indsendes til vores websted, eller opbevares på vores servere, eller hostes eller udgives på vores websted.
  • Vi har ret til at videregive din identitet til eventuel tredjepart, der hævder, at eventuelt indhold, der slås op på eller uploades af dig til vores websted, udgør en overtrædelse af deres intellektuelle ejendomsrettigheder eller deres ret til privatlivets fred.

9. Begrænsede garantier

  • Selvom vi bestræber os på at sikre, at oplysningerne på dette websted er korrekte, garanterer vi ikke deres fuldstændighed eller nøjagtighed. Vi forpligter os heller ikke til at sikre, at webstedet forbliver tilgængeligt, eller at materialet på webstedet holdes opdateret.
  • Indholdet på vores websted tilvejebringes kun til generel orientering. Det er ikke beregnet til at udgøre rådgivning, som du kan henholde dig til. Du skal indhente faglig eller specialiseret rådgivning, før du foretager eller afstår fra at foretage eventuel handling på grundlag af indholdet på vores websted.
  • I det maksimale omfang tilladt ved gældende lov udelukker vi alle erklæringer, garantier og betingelser vedrørende dette websted og brugen af dette websted (herunder, uden begrænsning, eventuelle garantier, der er underforstået ved lov, for tilfredsstillende kvalitet, egnethed til formål og/eller brugen af rimelig omhu og dygtighed).

10. Vi er ikke ansvarlige for websteder, som vi linker til

  • Hvis vores websted indeholder links til andre websteder og ressourcer, der leveres af tredjeparter, leveres disse links kun til din orientering. Sådanne links skal ikke fortolkes som godkendelse af os af de linkede websteder eller oplysninger, som du måtte indhente fra dem.
  • Vi har ingen kontrol over indholdet af disse websteder eller ressourcer.

11. Begrænsninger og udelukkelser af erstatningsansvar

  • Intet i disse brugsvilkår vil: (a) begrænse eller udelukke vores eller dit erstatningsansvar for død eller personskade som følge af uagtsomhed, (b) begrænse eller udelukke vores eller dit erstatningsansvar for svig eller svigagtig vildledning, (c) begrænse vores eller dit erstatningsansvar på nogen måde, der ikke er tilladt i henhold til gældende lovgivning, eller (d) udelukke vores eller dit erstatningsansvar, der ikke kan udelukkes i henhold til gældende lovgivning. Hvis du er en forbruger, vil eventuelle lovbestemte rettigheder, som du har, som ikke kan udelukkes eller begrænses, ikke blive påvirket af disse brugsvilkår.
  • Forskellige begrænsninger og udelukkelser af erstatningsansvar gælder for erstatningsansvar, der opstår som følge af leveringen af eventuelle produkter til dig, som vil være angivet i vores salgsvilkår og -betingelser [nedenfor].
  • De begrænsninger og udelukkelser af erstatningsansvar, der er angivet i dette afsnit og andetsteds i disse brugsvilkår: (a) er underlagt det foregående afsnit, og (b) regulerer alt erstatningsansvar, der opstår i henhold til brugsvilkårene eller i forhold til genstanden for brugsvilkårene, herunder erstatningsansvar, der opstår i kontraktforhold, for skadevoldende handling (herunder uagtsomhed) og for overtrædelse af lovbestemt pligt.
  • I det omfang det er tilladt ved lov, udelukker vi alle betingelser, garantier, erklæringer eller andre vilkår, der kan gælde for vores websted eller eventuelt indhold på det, uanset om udtrykkelige eller stiltiende.
  • Vi er ikke erstatningsansvarlige over for eventuel bruger for tab eller skade, uanset om det er i kontraktforhold, for skadevoldende handling (herunder uagtsomhed), overtrædelse af lovbestemt pligt eller på anden måde, selv hvis forudsigeligt, der opstår under eller i forbindelse med:
    • brug af, eller manglende evne til at bruge, vores websted, eller
    • brug af eller afhængighed af indhold, der vises på vores websted.
  • If you are a business user, please note that in particular, we will not be liable for:
    • loss of profits, sales, business, or revenue;
    • business interruption;
    • loss of anticipated savings;
    • loss of business opportunity, goodwill or reputation; or
    • any indirect or consequential loss or damage.
  • Hvis du er en erhvervsbruger, skal du nærmere bestemt være opmærksom på, at vi ikke er erstatningsansvarlige for:
    • tab af fortjeneste, salg, forretning eller omsætning,
    • forretningsafbrydelse,
    • tab af forventede besparelser,
    • tab af forretningsmulighed, goodwill eller omdømme, eller
    • eventuelt indirekte eller følgemæssigt tab eller skade.
  • Hvis du er en forbruger, bedes du være opmærksom på, at vi kun leverer vores websted til husstands- og privat brug. Du accepterer, at du ikke vil bruge vores websted til kommercielle eller forretningsmæssige formål, og vi har intet erstatningsansvar over for dig for eventuelt tab af fortjeneste, tab af forretning, forretningsafbrydelse eller tab af forretningsmulighed.
  • Vi er ikke erstatningsansvarlige for tab eller skade forårsaget af en virus, distribueret denial-of-service-angreb eller andet teknologisk skadeligt materiale, der kan inficere dit computerudstyr, computerprogrammer, data eller andet ejendomsretligt beskyttet materiale på grund af din brug af vores websted eller dit download af indhold på det eller på eventuelt websted, der er linket til det.
  • Vi påtager os intet ansvar for indholdet af websteder, der linkes til på vores websted. Sådanne links bør ikke fortolkes som vores godkendelse af de pågældende linkede websteder. Vi er ikke erstatningsansvarlige for eventuelle tab eller skader, der måtte opstå som følge af din brug af dem.
  • Du er ansvarlig for at holde din adgangskode og andre login-oplysninger fortrolige. Vi er ikke erstatningsansvarlige over for dig i forbindelse med eventuelle tab som følge af din manglende evne til at holde disse oplysninger fortrolige.
  • Vi er ikke erstatningsansvarlige over for eventuel tredjepart for indholdet eller nøjagtigheden af eventuelt indhold, der slås op af dig eller eventuel anden bruger af vores websted.

12. Virusser

  • Vi garanterer ikke, at vores websted vil være sikkert eller fri for fejl eller virusser.
  • Du er ansvarlig for at konfigurere din informationsteknologi, computerprogrammer og platform således at du kan få adgang til vores websted. Du bør bruge din egen virusbeskyttelsessoftware.

13. Skadesløsholdelse

  • Du holder os hermed skadesløs og forpligter dig til at fritage os for eventuelle tab, skadeserstatninger, omkostninger, forpligtelser og udgifter (herunder uden begrænsning, sagsomkostninger og eventuelle beløb betalt af os til en tredjepart ved forlig i forbindelse med et krav eller en tvist efter råd fra vores juridiske rådgivere), der afholdes eller lides af os som følge af eventuel overtrædelse af enhver bestemmelse i disse brugsvilkår, eller der opstår som følge af eventuel påstand om, at du har overtrådt eventuel bestemmelse i disse brugsvilkår.

14. Overtrædelser af disse brugsvilkår

  • Uden at det berører vores andre rettigheder i henhold til disse brugsvilkår, hvis du overtræder disse brugsvilkår på nogen måde, eller hvis vi med rimelighed har mistanke om, at du har overtrådt disse brugsvilkår på nogen måde, kan vi:
    • sende dig en eller flere formelle advarsler,
    • midlertidigt suspendere din adgang til webstedet,
    • permanent forbyde dig at få adgang til webstedet,
    • blokere computere, der bruger din IP-adresse, fra at få adgang til webstedet,
    • kontakte din internettjenesteudbyder og anmode om, at de blokerer din adgang til webstedet,
    • anlægge retssag mod dig for kontraktbrud eller på anden måde, og/eller
    • suspendere og/eller slette din konto på webstedet.

15. Variation

  • Vi kan revidere disse brugsvilkår fra tid til anden. Reviderede brugsvilkår gælder for brugen af vores websted fra datoen for offentliggørelse af de reviderede brugsvilkår på vores websted. Tjek denne side regelmæssigt for at sikre, at du er bekendt med den aktuelle version.

16. Overdragelse

  • Vi kan overføre, give i underentreprise eller på anden måde handle med vores rettigheder og/eller forpligtelser i henhold til disse brugsvilkår uden at underrette dig eller indhente dit samtykke.
  • Du må ikke overføre, give i underentreprise eller på anden handle med dine rettigheder og/eller forpligtelser i henhold til disse brugsvilkår.

17. Vilkårenes uafhængighed

  • Hvis en bestemmelse i disse brugsvilkår findes ulovlig og/eller uden retskraft af en domstol eller anden kompetent myndighed, vil de andre bestemmelser fortsætte i fuld kraft og effekt. Hvis en ulovlig bestemmelse og/eller bestemmelse uden retskraft ville være lovlig eller have retskraft, hvis en del af den blev slettet, vil den pågældende del blive anset for at være slettet, og resten af bestemmelsen vil fortsætte i fuld kraft og effekt.

18. Udelukkelse af tredjepartsrettigheder

  • Disse brugsvilkår er til gavn for dig og os og er ikke beregnet til at gavne eventuel tredjepart eller til at kunne håndhæves af eventuel tredjepart. Udøvelsen af vores og dine rettigheder i forbindelse med disse brugsvilkår er ikke underlagt eventuel tredjeparts samtykke.

19. Hele aftalen

  • Disse brugsvilkår udgør sammen med vores privatlivserklæring hele aftalen mellem dig og os i forbindelse med din brug af vores websted, og erstatter alle tidligere aftaler med hensyn til din brug af dette websted.

20. Lov og jurisdiktion

  • Hvis du er en virksomhed, bedes du være opmærksom på, at i det omfang det er tilladt ved dansk lovgivning, vil disse brugsvilkår være underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med engelsk lovgivning, og eventuelle tvister vedrørende disse brugsvilkår vil være underlagt enekompetencen tilhørende domstolene i England og Wales.
  • Hvis du er en forbruger, bedes du være opmærksom på, at i det omfang det er tilladt ved dansk lovgivning, er disse brugsvilkår underlagt engelsk lovgivning. Vi accepterer begge, at domstolene i England og Wales vil have ikke-eksklusiv kompetence.

21. Vores varemærker er registrerede

  • Vi ejer og bruger forskellige varemærker, der er registreret af eller licenseret til denne virksomhed. Du må ikke bruge dem uden vores skriftlige godkendelse.

1. Disse vilkår

  • Hvad disse vilkår dækker. Dette er de vilkår og betingelser, hvorpå vi leverer produkter til dig.
  • Hvorfor du bør læse dem. Læs disse vilkår omhyggeligt, før du indsender din ordre til os. Disse vilkår fortæller dig, hvem vi er, hvordan vi vil levere produkter til dig, hvad du skal gøre, hvis der er et problem og andre vigtige oplysninger. Disse vilkår og betingelser er tilgængelige på både dansk og engelsk. I tilfælde af en tvist vil de danske vilkår have forrang.

2. Oplysninger om os, og hvordan du kontakter os

  • Hvem vi er. Vi er SharkNinja Europe Ltd, en virksomhed registreret i England og Wales. Vores virksomhedsregistreringsnummer er 08492819, og vores hjemsted er beliggende på Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany. Vores registrerede momsnummer er 210 6248 50.
  • Sådan kontakter du os. Du kan kontakte os ved at ringe til vores kundeservice på # 80705710 eller ved at skrive til os på Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany eller på Service.DK@sharkninja.com
  • Hvordan vi kan kontakte dig. Hvis vi er nødt til at kontakte dig, vil vi gøre det pr. Telefon eller ved at skrive til dig på den e-mailadresse eller postadresse, som du tilvejebragte for os i din ordre.
  • “Skrive” omfatter e-mails. Når vi bruger ordene “skrive” eller “skriftlig” i disse vilkår, omfatter dette e-mails.

3. Vores kontrakt med dig

  • Sådan accepterer vi din ordre. For at indgå en kontrakt om at købe produkter fra os, skal du gøre følgende: (i) du skal tilføje de produkter, du ønsker at købe, til din indkøbskurv/vogn, og derefter gå videre til kassen, (ii) du kan betale som gæst eller oprette en ny konto; hvis du er en eksisterende kunde, skal du indtaste dine login-oplysninger; hvis du opretter en ny konto, skal du logge ind på din nye konto, (iii) når du er logget ind, eller hvis du betaler som gæst, skal du derefter vælge din foretrukne leveringsmetode og bekræfte din ordre og din accept af disse salgsvilkår, som stilles til rådighed til download; hvis du betaler som gæst, skal du også indtaste din leveringsadresse og e-mailadresse, (iv) du vil få vist en oversigt over din ordre med alle yderligere oplysninger, der kræves ved lov, (v) du vil blive omdirigeret til PayPal eller Klarna, som vil håndtere din betaling på betalingssiden, (vi) når du har betalt, sender vi dig en e-mail med en ordrebekræftelse. Vi henleder din opmærksomhed på nedenstående oplysninger vedrørende accept af ordrer, hvor du ønsker at drage fordel af Multi-Pay-muligheden (se afsnit 4 nedenfor). Vi sender dig derefter en meddelelse, der bekræfter, at din accept af vores tilbud ved kassen dannede en kontrakt mellem dig og os.
  • Indtastningsfejl. Før du afgiver din ordre, vil du have mulighed for at identificere, hvorvidt du har lavet eventuelle indtastningsfejl ved at kontrollere den endelige oversigt før betaling. Du kan rette disse indtastningsfejl, før du afgiver din ordre, ved at ændre/fjerne dem i/fra din kurv/vogn.
  • Hvis vi ikke kan acceptere din ordre. Hvis vi ikke er i stand til at acceptere din ordre på grund af en force majeure-hændelse eller lignende uundgåelig fejl i interne systemer, som vi ikke med rimelighed kunne have forberedt os på, vil vi informere dig om dette skriftligt og vil ikke opkræve dig for produktet.
  • Dine ordrenumre. Vi tildeler din ordre et ordrenummer og fortæller dig, hvad det er, når vi accepterer din ordre. Det vil hjælpe os, hvis du kan fortælle os ordrenummeret, når du kontakter os om din ordre.
  • Vi sælger kun til under disse vilkår og betingelser i Danmark. Vores websted er udelukkende til markedsføring af vores produkter inden for disse områder.

4. Vores produkter

  • Produkter kan variere en smule fra deres billeder.. Billederne af produkterne på vores websted er kun til illustrative formål. Selvom vi har gjort alt for at vise farverne nøjagtigt, kan vi ikke garantere, at en enheds visning af farverne nøjagtigt afspejler produkternes farve. Dit produkt kan variere en smule fra disse billeder.
  • Produktemballagen kan variere. Produktets emballage kan variere fra den, der vises på billederne på vores websted.

5. Vores rettigheder til at foretage ændringer

  • Hvis du af en eller anden årsag har udsat afgivelse af din ordre efter din gennemgang af vores produkter online, men før du har placeret dem i indkøbskurven, bedes du huske på, at vi forbeholder os ret til at foretage ændringer i vores produktspecifikationer, og du bør muligvis kontrollere specifikationen og andre oplysninger om produktet (herunder den pris, vi opkræver for produktet og eventuelle relaterede leveringsgebyrer), som du bestiller.


6. Levering af produkterne

  • Leveringsomkostninger – Danmark. Vi tilbyder gratis standardlevering til alle adresser i Danmark.
  • Sådan leverer vi. Alle produkter, der bestilles via vores websted til levering i Danmark, leveres med standardlevering. Mindre varer (såsom tilbehør og reservedele) leveres generelt med post. Større varer leveres generelt af en tredjepartskurértjeneste. Vi underretter dig om, hvilken leveringsmetode vi vil bruge, når vi sender ordrebekræftelsen.
  • Leveringstider. Hvor standardleveringstjenesten gælder, tilstræber vi at få dit hovedkøb ud til dig inden for én dag (ekskl. helligdage). Hvis du afgiver din ordre inden kl. 20.00, løber denne periode fra lukketid den pågældende dag. Hvis du afgiver din ordre efter kl. 20.00, løber denne periode fra lukketid den følgende dag. Dele og tilbehør leveres med kurér. Vi gør, hvad vi med rimelighed kan for at opfylde de leveringstider, der er angivet i dette afsnit. Disse kan dog ikke garanteres.
  • Sporing af din ordre. Hvis din ordre bliver leveret med kurér, kan du spore din pakke ved at klikke på linket i den e-mail, som vi sender til dig for at bekræfte afsendelse.
  • Leveringer med kuré. Alle leveringer med kurér skal modtages personligt på leveringsadressen, og der skal gives en underskrift. Vores udbydere af kurérleveringstjenester kan underrette dig pr. telefon eller via e-mail, før de forsøger at foretage en levering.
  • Yderligere kurérleveringsforsøg og afhentning. Hvis et indledende leveringsforsøg fra vores kurér mislykkes, kan vores leveringstjenesteudbyder gøre endnu et forsøg på at levere dine produkter. Hvis det andet leveringsforsøg mislykkes, vil vores leveringstjenesteudbydere efterlade et kort på din adresse med instruktioner om, hvordan du kan afhente dit produkt. Sådanne instruktioner vil omfatte en frist for afhentning.
  • Problemer med levering. Hvis du oplever problemer med en levering, bedes du kontakte os på telefon # 80705710. Hvis vores udbyder af leveringstjenester ikke kan levere dine produkter, og en sådan fejl skyldes, at du eller din udpegede modtager af produkterne ikke er tilgængelig på leveringsadressen, eller at leveringen på anden måde viser sig at være umulig under omstændigheder, der ikke med rimelighed kunne betragtes som vores ansvar (vi angiver eksempler nedenfor), og du eller din udpegede modtager ikke afhenter dine produkter fra vores leveringstjenesteudbyder inden for det tidsrum, der er angivet på kortet, der blev efterladt på din adresse, så kan vi aftale at arrangere genlevering af produkterne, forudsat at vi forbeholder os ret til at opkræve dig for de faktiske omkostninger ved genlevering (selv hvis den oprindelige levering var gratis). En vejledende liste over de situationer, hvor en manglende levering er dit ansvar, er angivet nedenfor:
    • du angav den forkerte leveringsadresse,
    • der er en fejl i den leveringsadresse, der blev angivet
    • leveringsadressen er ikke med rimelighed tilgængelig,
    • leveringsadressen kan ikke tilgås sikkert, eller
    • hvor personlig modtagelse er påkrævet, der er ingen person tilgængelig på leveringsadressen til at tage imod leveringen og give en underskrift.
  • Hvis du ikke omarrangerer levering. Hvis du ikke afhenter produkterne fra os inden for den frist, der er angivet på kortet, der blev efterladt på leveringsadressen, og du ikke arrangerer genlevering af produkterne, kontakter vi dig for yderligere instruktioner og kan opkræve dig for opbevaringsomkostninger. Hvis vi på trods af vores rimelige bestræbelser ikke er i stand til at kontakte dig eller omarrangere levering eller afhentning, kan vi opsige kontrakten med dig.
  • Hvornår du bliver ansvarlig for varerne.. Et produkt, som er varer, vil være dit ansvar fra det tidspunkt, hvor vi leverer produktet til den adresse, du tilvejebragte for os, eller du, eller en transportør, som du har arrangeret, afhenter det fra os.
  • Når du ejer produkter, sælger vi til dig. Du ejer produkterne, når vi har modtaget fuld betaling.
  • Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser uden for vores kontrol. Hvis vores levering af produkterne forsinkes af en hændelse uden for vores kontrol, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt for at informere dig, og vi vil tage skridt til at minimere indvirkningen af forsinkelsen. Forudsat at vi gør dette, er vi ikke erstatningsansvarlige for forsinkelser forårsaget af hændelsen, men hvis der er risiko for væsentlig forsinkelse, kan du kontakte os for at opsige kontrakten og modtage en refusion for eventuelle produkter, du har betalt for, men ikke modtaget.

7. Pris og betaling

  • Hvor finder du prisen på produktet? Prisen på produktet (som omfatter moms) er den pris, der er angivet på ordresiderne, når du afgiver din ordre. Vi tager alle rimelige forholdsregler for at sikre, at prisen på produktet, der oplyses til dig, er korrekt. Se dog punkt 2 for, hvad der sker, hvis vi opdager en fejl i prisen på det produkt, du bestiller.
  • Hvad sker der, hvis prisen er forkert? Det er altid muligt, at på trods af vores bedste bestræbelser, kan nogle af de produkter, vi sælger, være prissat forkert. I tilfælde af, at produktets korrekte pris på din ordredato er mindre end vores angivne pris på din ordredato, opkræver vi det lavere beløb. Hvis produktets korrekte pris på din ordredato er højere end den pris, der oplyses til dig, vil vi kontakte dig for dine instruktioner, før vi behandler din ordre. Hvis vi behandler din ordre, hvor en prisfejl er indlysende og umiskendelig og med rimelighed kunne være blevet anerkendt af dig som en forkert prissætning, kan vi opsige kontrakten, refundere dig eventuelle beløb, du har betalt, og hvis vi kræver det, sørge for returnering af eventuelt produkt, hvortil dette underpunkt gælder, for vores regning, men med din forståelse af situationen og assistance med henblik på at give os mulighed for at afhente produktet.
  • Hvornår du skal betale, og hvordan du skal betale. Vi accepterer betalinger med Mastercard, Visa, American Express, PayPal eller Klarna. Du skal betale fuldt ud for produkterne, før vi sender dem. Vi opkræver ikke dit kredit- eller betalingskort, før vi sender produkterne til dig.
  • Vores Express Checkout-tjeneste leveres af Google Pay, Apple Pay, Klarna og PayPal. SharkNinja kan ikke holdes juridisk ansvarlig for alle sådanne tjenester, der leveres af betalingsudbyderen. Kontakt betalingsudbyderen direkte, hvis du har eventuelle spørgsmål om deres tjeneste.
  • Når du betaler med kreditkort, behandles betalingen af betalingstjenesteudbyderen Braintree, som vi videregiver oplysningerne om din ordre til, herunder navn, adresse, kontonummer, bankkode, eventuelt kreditkortnummer, fakturabeløb, valuta og transaktionsnummer. Dine oplysninger vil udelukkende blive videregivet med henblik på betalingsbehandling hos betalingstjenesteudbyderen Braintree . Yderligere oplysninger om Braintree databeskyttelse kan findes i Braintree privatlivspolitik. Kreditkortoplysninger opbevares ikke på vores websted.
  • Når du betaler via betalingstjenesteudbyderen Klarna, foretages betaling udelukkende via Klarna. Med henblik herpå er vi berettiget til at overdrage vores krav om betaling mod dig til Klarna. I så fald deler vi visse oplysninger om din ordre med Klarna Financial Services UK Limited (publ). Dine oplysninger videregives udelukkende med henblik på betalingsbehandling af betalingstjenesteudbyderen Klarna. SharkNinja er ikke en långiver og fungerer kun som en formidler. Kreditproduktet leveres af Klarna Financial Services UK Limited (publ). Klarnas Betal i 3/Betal om 30 dage er uregulerede kreditaftaler. Lån af mere end du har råd til eller sen betaling kan have en negativ indvirkning på din finansielle status og evne til at opnå kredit. 18+, kun fastboende i Storbritannien. Med forbehold for status. Vilkår og betingelser og gebyrer for sen betaling gælder. For betaling med Klarna kan det være nødvendigt, at du har en brugerkonto hos Klarna. Vilkårene for brug af Klarna kan findes her
  • Klarna tilbyder følgende betalingsmuligheder:
      • Direkte betalinger
      • Betal om 30 dage
      • Køb nu betal senere
      • Betal i 3 rater

  • Når du betaler via onlineudbyderen PayPal, skal du altid registrere dig hos PayPal eller allerede være registreret, bekræfte din identitet ved at indtaste dine adgangsoplysninger og betalingsinstruktionen til os. Du vil modtage yderligere oplysninger under bestillingsprocessen og kan finde yderligere oplysninger her. Yderligere oplysninger om PayPals databeskyttelse kan findes her.
  • Under bestillingsprocessen vil du blive omdirigeret til webstedet for onlineudbyderen PayPal. For at kunne betale fakturabeløbet via PayPal skal du være registreret der eller registrere dig først, legitimere med dine adgangsoplysninger og bekræfte betalingsordren over for os. Når du har afgivet ordren i butikken, beder vi PayPal om at indlede betalingstransaktionen. Betalingstransaktionen udføres automatisk af PayPal umiddelbart derefter. Du vil modtage yderligere oplysninger under bestillingsprocessen.
  • Tilbageførsler til kredit- og betalingskort. Kredit- og betalingskortudbydere kan give dig mulighed for at tilbageføre en transaktion på dit kort under en proces, der kaldes "tilbageførsel". Der er specifikke årsager til, at tilbageførsel kan være tilgængelig, såsom varer, der leveres til dig, der ikke er som beskrevet eller er defekte, eller manglende levering af varer. Hvis du indsender et krav om tilbageførsel, som ikke er berettiget under omstændighederne, så, uden at det berører vores andre rettigheder, vil du være erstatningsansvarlig for at betale os, inden for 28 dage efter datoen for tilbageførslen, de følgende beløb: (i) hvor produkter, som tilbageførslen vedrører, er blevet leveret til dig, et beløb svarende til ethvert beløb, der tilbagebetales af vores bank som følge af kravet om tilbageførsel, (ii) beløbet på eventuelle debiteringer, som vi er blevet opkrævet af vores, eller din, bank eller betalingsbehandler eller kortudsteder i forbindelse med den uberettigede tilbageførsel, (iii) alle vores andre rimelige omkostninger, tab og udgifter, der er afholdt i forbindelse med den uberettigede tilbageførsel.
  • Opsigelse. Uden at det berører vores andre rettigheder, hvis du indsender en uberettiget kreditkort-, betalingskort- eller anden tilbageførsel, kan vi opsige kontrakten mellem os om levering af de pågældende produkter, sammen med eventuel anden kontrakt mellem os om levering af andre varer eller tjenester.

8. Din fortrydelsesret

  • Vores erklæring om goodwill. Bemærk, at dette punkt 8 sammen med punkt 10 afspejler den goodwill, der tilbydes af SharkNinja Europe Ltd, hvis hjemsted er beliggende på Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany , til vores kunder i Danmark. Vi er juridisk forpligtede til at levere produkter, der er i overensstemmelse med denne kontrakt. Bemærk, at du kan have yderligere lovbestemte retsmidler i henhold til lokale forbrugerlove eller -forordninger. Denne erklæring om goodwill påvirker ikke dine juridiske rettigheder i forbindelse med defekte eller fejlagtigt beskrevne produkter. Vores erklæring om goodwill er i tillæg til disse juridiske rettigheder. Rådgivning om dine juridiske rettigheder kan fås hos Forbrugerombudsmanden.
  • Lov om forbrugeraftaler. Bemærk, at i henhold til loven om forbrugeraftaler, har du for de fleste produkter, der købes online, en juridisk ret til at skifte mening og annullere kontrakten inden for 14 dage og modtage en refusion.
  • Sådan fortæller du os, at du ønsker at annullere. For at annullere en kontrakt i henhold til dette punkt 8, skal du informere os om din beslutning om at annullere din kontrakt med en utvetydig erklæring. Du kan gøre dette på én af følgende måder:
    • Telefon. Ring til kundeservice på # 80705710
    • Med post. Udskriv formularen [https://support.sharkclean.co.uk/Contact-Us] og send den til os på adressen på formularen. Eller du kan blot skrive til os på den pågældende adresse og medtage oplysninger om, hvad du har købt, hvornår du bestilte det eller modtog det, samt dit navn og din adresse.
    • Via e-mail..
  • Returnering af produkte. Hvis du annullerer en kontrakt i henhold til dette punkt 8, skal du returnere produkterne til os inden for 14 dage efter annulleringen. Loven om forbrugeraftaler foreskriver, at du skal betale omkostningerne ved returnering af varerne til os. Vi stiller dog en gratis returordning til rådighed. På annulleringstidspunktet vil du blive informeret om, hvordan du kan benytte dig af dette – det indebærer, at du medbringer produktet sikkert og forsvarligt pakket til et udpeget afhentningssted.
  • Afhentning af produkter I stedet for den gratis returordning kan du, når du annullerer kontrakten i henhold til dette punkt 8, i stedet vælge at få produktet afhentet fra den oprindelige leveringsadresse mod et gebyr på 15 £, inklusive moms. Hav venligst et betalings- eller kreditkort ved hånden, når du kontakter os, hvis du ønsker at benytte dig af denne mulighed.
  • Afsendelse af produkter til os. Hvis du annullerer i henhold til dette punkt 8 og ikke ønsker at bruge den gratis returordning eller afhentningstjenesten nævnt ovenfor, skal du returnere produkterne for egen regning til følgende adresse: Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany.
  • Sådan foretages en refusion Hvis du annullerer en kontrakt i henhold til dette punkt 8, refunderer vi dig via den metode, du brugte til at betale med. Vi kan dog reducere din refusion af prisen for at afspejle eventuel reduktion i varernes værdi, hvis dette skyldes din håndtering af dem på en måde, der ikke ville være tilladt i en butik. Hvis vi refunderer dig den betalte pris, før vi er i stand til at inspicere varerne og senere opdager, at du har håndteret dem på en uacceptabel måde, skal du betale os et passende beløb.

9. Hvis der er et problem med produktet

  • Vær opmærksom på, at vi træffer forskellige foranstaltninger for returnering af produkter, hvor du informerer os om, at du har en klage vedrørende eventuelt produkt, som vi har leveret til dig. Kontakt vores kundeservice på # 80705710
  • eller via e-mail , og vi vil forklare, hvordan vi hjælper dig med at returnere produkterne til os


10. Vores erklæring om goodwill vedrørende produkterne

Bemærk, at du kan have yderligere lovbestemte retsmidler i henhold til lokale forbrugerlove eller -forordninger.

  • Geografisk omfang. Erklæringen om goodwill gælder for produkter købt af kunder, der befinder sig i Danmark.
  • Varighed. Ved denne erklæring om goodwill erklærer vi, at produkterne er fri for defekter i materialer og udførelse på leveringsdatoen og i den periode, der er angivet i de oplysninger, som vi tilvejebringer på vores websted for det relevante produkt. Erklæringen om goodwill vedrørende vores produkter er gyldig i 1 år.
  • Hvordan registrerer jeg startperioden for SharkNinjas erklæring om goodwill for mit produkt?Du kan registrere dit produkt online inden for 28 dage efter købet. Besøg Sharkclean.co.uk/register-goodwill for at registrere dig online. For at spare tid skal du bruge følgende oplysninger om din maskine:
    • Serienummer (på maskinens typeskilt)
    • Dato, hvor du købte maskinen (kvittering eller følgeseddel)
  • VIGTIGT
    • Både erklæringen om goodwill på 1 år og den udvidede 4-års garanti dækker kun dit produkt fra købsdatoen.
    • Gem altid din kvittering. Hvis du har brug for at bruge din erklæring om goodwill eller udvidede garanti, skal vi bruge din kvittering til at bekræfte, at de oplysninger, du har tilvejebragt for os, er korrekte. Manglende evne til at fremvise en gyldig kvittering kan ugyldiggøre vores erklæring om goodwill eller udvidede garanti.
  • Hvis inden for perioden for erklæringen om goodwill eller den udvidede garanti, produktet vurderes at være defekt ved korrekt brug på grund af defekter i materialer eller udførelse, vil vi, uden beregning for arbejdskraft eller dele, reparere eller (efter vores skøn) erstatte produkterne eller de defekte dele, med forbehold for nedenstående vilkår og begrænsninger.
  • Tjenester i forbindelse med erklæringen om goodwill eller den udvidede garanti vil kun blive leveret, hvis produktet blev købt hos en autoriseret forhandler eller direkte fra os, og der er en gyldig kvittering eller et købsbevis for produktet, der viser købsdatoen.
  • Undtagelser. Denne erklæring om goodwill og den udvidede garanti dækker ikke:
    • reparation eller udskiftning af dele, der er nødvendige på grund af slitage
    • beskadigelse, defekter eller ændringer af produktet som følge af:
      • uheld eller forsømmelse
      • forsætlig skade,
      • misbrug, herunder manglende installation eller brug af produktet til dets normale formål eller i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger,
      • manglende opbevaring af produktet i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger,
      • manglende pleje eller vedligeholdelse af produktet i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger
      • overdreven varme, overspænding, overskydende eller forkert strømforsyning eller indgangsspænding eller brug af produktet under unormale arbejdsforhold,
      • ændring, reparation eller forsøg på reparation af produktet af enhver person, der ikke er en af vores autoriserede reparatører.
    • reparation eller udskiftning, hvis du har valgt Multi-Pay-muligheden og ikke har foretaget en betaling i henhold til denne ordning inden forfaldsdatoen
  • Sådan gør du et krav gældende i henhold til erklæringen om goodwill eller den udvidede garanti. I tilfælde af, at der opstår en fejl, skal du ringe til vores kundeservice-hjælpelinje på # 80705710. Vi vil drøfte fejlen med dig. Du kan blive bedt om at returnere produktet til os. Vi vil give dig anvisninger til at hjælpe dig med at gøre dette, i tilfælde af at du har et gyldigt krav i henhold til denne erklæring om goodwill eller udvidede garanti. Vi kan også sende dig et erstatningsprodukt, eller en del til produktet, med kurér eller post og bede dig om at bortskaffe det defekte produkt eller en del af produktet på sikker vis.

11. Vores ansvar for tab eller skade lidt af dig

  • Vi er ansvarlige over for dig for forudsigelige tab og skader forårsaget af os. Hvis vi ikke overholder disse vilkår, er vi ansvarlige for tab eller skade, som du lider, der er et forudsigeligt resultat af vores misligholdelse af denne kontrakt eller vores undladelse af at udvise rimelig omhu og dygtighed. Tab eller skade er forudsigelig, hvis det enten er indlysende, at det vil ske, eller hvis både vi og du, på det tidspunkt, hvor kontrakten blev indgået, vidste, at det kunne ske.
  • Vi udelukker eller begrænser ikke på nogen måde vores erstatningsansvar over for dig, hvor det ville være ulovligt at gøre det.. Dette omfatter erstatningsansvar for død eller personskade forårsaget af vores uagtsomhed eller vores medarbejdere, agenter eller underleverandørers uagtsomhed, for svig eller svigagtig vildledning, for overtrædelse af dine juridiske rettigheder i forbindelse med produkterne, herunder retten til at modtage produkter, der er: som beskrevet og som matcher de oplysninger, vi har tilvejebragt for dig, og eventuel prøve eller model set eller undersøgt af dig; af tilfredsstillende kvalitet; egnet til ethvert bestemt formål, der meddeles os; leveret med rimelig dygtighed og omhu, og hvor installeret af os, korrekt installeret; og for defekte produkter, i henhold til Bekendtgørelsen af lov om køb og Loven om forbrugeraftaler.
  • Vi er ikke erstatningsansvarlige for forretningstab. Vi leverer kun produkterne til husstands- og privat brug. Hvis du bruger produkterne til eventuelle kommercielle, forretningsmæssige eller videresalgsformål, har vi intet erstatningsansvar over for dig for eventuelt tab af fortjeneste, tab af forretning, forretningsafbrydelse eller tab af forretningsmulighed.

12. Tvistbilæggelse

  • Hvis du har eventuelle klager vedrørende produktet eller relaterede tjenester, kan du indgive en klage direkte til os på service.de@sharkninja.de
  • I tilfælde af, at vi ikke kan løse en tvist, kan du indgive en klage til Mæglingsteamet for Forbrugerklager og Forbrugerklagenævnet. Du kan finde flere oplysninger på: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/maeglingsteamet-for-forbrugerklager-og-forbrugerklagenaevnet/.
  • Hvis du har eventuelle klager over vores markedsføring, som du ikke kan løse direkte med os, er det muligt at indgive en klage til Forbrugerombudsmanden på https://www.forbrugerombudsmanden.dk/kontakt/.

13. Andre vigtige vilkår

  • Vi kan overføre denne aftale til en anden. Vi kan overføre vores rettigheder og forpligtelser i henhold til disse vilkår til en anden organisation. Vi vil altid informere dig skriftligt, hvis dette sker, og vi vil sikre, at overførslen ikke påvirker dine rettigheder i henhold til kontrakten.
  • Ingen andre har nogen rettigheder i henhold til denne kontrakt (undtagen en person, som du videregiver din erklæring om goodwill til) Denne kontrakt er mellem dig og os. Ingen anden person har nogen rettigheder til at håndhæve nogen af dens vilkår, undtagen som forklaret i punkt 2 med hensyn til vores erklæring om goodwill eller udvidede garanti. Ingen af os behøver at indhente accept fra nogen anden person for at opsige kontrakten eller foretage eventuelle ændringer i disse vilkår.
  • Hvis en domstol finder en del af denne kontrakt ulovlig, vil resten af kontrakten fortsætte i fuld kraft og effekt.. Hvert af punkterne i disse vilkår fungerer separat. Hvis eventuel domstol eller relevant myndighed beslutter, at ethvert af dem er ulovligt, vil de resterende afsnit forblive i fuld kraft og effekt.
  • Selvom vi er forsinkede i at håndhæve denne kontrakt, kan vi stadig håndhæve den på et senere tidspunkt. Hvis vi ikke omgående insisterer på, at du gør noget, som du skal gøre i henhold til disse vilkår, eller hvis vi er forsinkede i at træffe foranstaltninger mod dig med hensyn til din misligholdelse af denne kontrakt, betyder det ikke, at du ikke behøver at gøre disse ting, og det vil ikke forhindre os i at træffe foranstaltninger mod dig på et senere tidspunkt. For eksempel, hvis du ikke foretager en betaling, og vi ikke rykker dig for den, men vi fortsætter med at levere produkterne, kan vi stadig kræve, at du foretager betalingen på et senere tidspunkt.
  • De love der gælder for denne kontrakt, og hvor du kan anlægge sag. Med forbehold for reglerne i dansk forbrugerlovgivning er disse vilkår underlagt engelsk lovgivning, og du kan anlægge sag vedrørende produkterne ved de engelske domstole.

14. Tilbagetagelsestjeneste

  • I overensstemmelse med Danmarks Bekendtgørelse om markedsføring af elektrisk og elektronisk udstyr og håndtering af affald fra elektrisk og elektronisk udstyr (BEK nr. 1276 af 06/06/2021), tilbyder SharkNinja Europe Ltd kunder en tilbagetagelsesordning for at muliggøre genbrug af gamle elektriske produkter.
  • SharkNinja Europe kan sende din vare til genbrug uden beregning, men følgende betingelser skal være opfyldt:
    • Den vare, der returneres, skal opfylde samme funktion som den vare, der købes.
    • Du skal returnere din gamle vare inden for 28 dage efter køb af din nye vare.
  • Din vare til genbrug skal returneres til SharkNinja Europe for egen regning til følgende adresse: Customer Services (Take Back Scheme), Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany

15. Fortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten udøves)

Se vores leverings- og returpolitik for yderligere instruktioner vedrørende din fortrydelsesret ifm. denne kontrakt.

Leveringssteder
Vi leverer til adresser på tværs af det danske fastland. Vi kan i øjeblikket ikke levere til BFPO-adresser.

Leveringspolitik
(1) Introduktion
Denne leveringspolitik tilvejebringer oplysninger om leveringsmetoder, leveringsperioder og leveringsgebyrer, der gælder for alle ordrer på vores produkter, der afgives via vores websted eller via e-mail eller pr. telefon.
Denne politik er ikke beregnet til at oprette og opretter ikke juridisk eksigible rettigheder og forpligtelser. Den angiver blot vores sædvanlige praksis i forhold til levering af produkter.

(2) Gratis levering
Vi tilbyder gratis standardlevering til alle adresser på det danske fastland for alle ordrer.

(3) Leveringsmetoder
Vi leverer til følgende lande og områder:
Det danske fastland
Hvis adressen for levering af din ordre er en adresse på det danske fastland, kan du vælge mellem følgende leveringsmetoder:

  • Standardlevering

(4) Leveringsperioder
Hovedenheder
Vi vil bestræbe os på at levere alle ordrer inden 2-4 hverdage.

Disse perioder er kun vejledende, og selvom vi vil gøre kommercielt rimelige bestræbelser på at sikre, at du modtager din levering i god tid, garanterer vi ikke levering inden udgangen af den angivne periode.
Forsinkelser kan skyldes helligdage og dårlige vejrforhold.

Dele og tilbehør
Alle dele og alt tilbehør leveres med kurér og levering tager 3-5 hverdage.

(5) Leveringsgebyrer
Vi tilbyder gratis standardlevering til alle adresser på det danske fastland for alle ordrer.

(6) Sporing af levering
Du modtager en e-mail, når din levering er afsendt med et sporingsnummer og et link til fragtfirmaet.

(7) Modtagelse og underskrift
Alle leveringer skal modtages personligt på leveringsadressen, og der skal gives en underskrift.
Vores udbydere af leveringstjenester kan underrette dig pr. telefon/via e-mail, inden de forsøger at foretage en levering.

(8) Yderligere leveringer og afhentning
Hvis et indledende leveringsforsøg mislykkes, kan vores udbydere af leveringstjenester gøre endnu et forsøg på at levere dine produkter.
Hvis det andet leveringsforsøg mislykkes, vil vores udbydere af leveringstjenester efterlade et kort på din adresse med anvisninger til, hvordan du kan afhente dit produkt. Sådanne anvisninger omfatter en frist for afhentning.

(9) Problemer med levering
Hvis du oplever problemer med en levering, bedes du kontakte os telefonisk på # 80705710 eller via vores websted på https://support.ninjakitchen.dk/hc/dk.
Hvis vores udbyder af leveringstjenester ikke er i stand til at levere dine produkter, og en sådan fejl er din skyld, og du ikke afhenter dine produkter fra vores udbyder af leveringstjenester inden for det tidsrum, der er angivet på kortet, der blev efterladt på din adresse, kan vi aftale at arrangere genlevering af produkterne, forudsat at vi forbeholder os ret til at opkræve dig for de faktiske omkostninger ved genlevering (selv hvor den oprindelige levering var gratis).
En vejledende liste over de situationer, hvor en manglende levering er din skyld, er angivet nedenfor:

  • du angav den forkerte leveringsadresse,
  • der er en fejl i den leveringsadresse, der blev angivet,
  • leveringsadressen er ikke med rimelighed tilgængelig,
  • adressen for levering kan ikke tilgås sikkert, eller
  • hvor personlig modtagelse er påkrævet, der er ingen person tilgængelig på leveringsadressen til at tage imod leveringen og give en underskrift.

Returpolitik
(1) Fortrydelsesret
Du har ret til at trække dig ud af denne aftale uden årsag inden for 14 dage. Fortrydelsesperioden udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en tredjepart angivet af dig, men ikke fragtfirmet, tager fysisk besiddelse af de bestilte varer, eller sidste del deraf.
For at udøve fortrydelsesretten skal du underrette os SharkNinja Europe Ltd., Attention: Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany, # 80705710, Service.DK@sharkninja.com om din beslutning om at trække dig ud af denne aftale i en utvetydig erklæring (f.eks. ved anbefalet brev eller e-mail). Du kan bruge standardfortrydelsesformularen som angivet i 3(a). nedenfor, men det er ikke obligatorisk.
Du har også mulighed for at udfylde og indsende fortrydelsesformularen eller eventuel anden utvetydig meddelelse på vores websted [indsæt webstedsadresse]. Hvis du bruger denne mulighed, vil vi omgående, på et varigt medium (f.eks. via e-mail), anerkende modtagelsen af en sådan meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten.
Fortrydelsesperioden er opfyldt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, før fortrydelsesperioden udløber.

(2) Konsekvenser af fortrydelse
Hvis du udøver din fortrydelsesret i henhold til denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (men ikke yderligere omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsmetode end den billigste form for standardlevering, der tilbydes af os), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi modtog meddelelse om din beslutning om at trække dig ud af denne aftale. Vi foretager en sådan refusion til samme betalingsmetode, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har accepteret andet. Under alle omstændigheder vil du ikke blive opkrævet eventuelle gebyrer som følge af refusionen.
Vi kan tilbageholde refusionen, indtil vi har modtaget varerne, eller du har tilvejebragt dokumentation for, at du har returneret varerne, alt efter hvad der forekommer først.
Du skal afholde de direkte omkostninger i forbindelse med returnering af varerne.

(3) Vores erklæring om goodwill for produkterne
Bemærk, at du kan have yderligere lovbestemte retsmidler i henhold til lokale forbrugerlove eller -forordninger.

Vi tilvejebringer en erklæring om goodwill, der angiver, at ved levering og i en periode på 12 måneder fra levering, skal produkterne være fri for væsentlige defekter. Denne erklæring om goodwill gælder ikke for eventuelle defekter i produkterne, der opstår som følge af:

  • (a) rimelig slitage,
  • (b) forsætlig skade, unormale opbevarings- eller arbejdsforhold, uheld, uagtsomhed af dig eller en tredjepart,
  • (c) hvis du undlader at betjene eller bruge produkterne i overensstemmelse med brugervejledningen, eller
  • (d) eventuel ændring eller reparation foretaget af dig eller af en tredjepart, som ikke er en af vores autoriserede reparatører.

Intet i disse salgsvilkår påvirker dine juridiske rettigheder i forhold til produkter, der er defekte eller ikke er som beskrevet. Vores erklæring om goodwill for produkterne er i tillæg til disse juridiske rettigheder. Rådgivning om dine juridiske rettigheder kan fås hos Forbrugerombudsmanden.

(4) Refusioner
Hvis du annullerer en kontrakt og er berettiget til en refusion, refunderer vi eventuelle penge, som vi har modtaget fra dig, ved hjælp af den samme metode, som du oprindeligt brugte til at betale for dit køb.
Vi behandler refusionen til dig så hurtigt som muligt og under alle omstændigheder inden for 30 dage efter:
(a) hvis du har modtaget produktet, og vi ikke har tilbudt at afhente det fra dig, den dag vi modtog produktet eller (hvis tidligere) den dag, hvor du tilvejebringer bevis for at have sendt produktet tilbage til os, eller
(b) hvis du ikke har modtaget produktet, eller du har modtaget det, og vi har tilbudt at afhente det fra dig, den dag du informerer os om din beslutning om at annullere kontrakten.

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten udøves)

  • Til: SharkNinja Europe Ltd., Attention: Attention: Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany # 80705710, Service.DK@sharkninja.com
  • Jeg/vi meddeler hermed, at jeg/vi [*] ønsker at udøve fortrydelsesretten i forbindelse med min/vores [*) købsaftale for følgende varer [*]/levering af følgende tjenester [*)
  • Jeg/vi bestilte [*] den [*] og modtog den/dem den [*]
  • Forbrugerens navn: [Forbrugerens navne)
  • Forbrugerens adresse: [Forbrugerens adresse]
  • Dato: [Dato]
  • Forbrugerens underskrift [Kunde(r)s underskrift(er), kun hvis formularens indhold kommunikeres på papir]

Betingelserne nedenfor beskriver forudsætningerne for og omfanget af vores erklæring om goodwill. De påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder eller din forhandlers forpligtelser og din kontrakt med dem.

A. Disse vilkår og betingelser

  • Hvad disse vilkår dækker.Vilkårene nedenfor beskriver forudsætningerne for og omfanget af vores erklæring om goodwill. De påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder eller din forhandlers forpligtelser og din kontrakt med dem. Se Afsnit N.
  • Hvorfor skal du læse dem? Læs disse vilkår omhyggeligt, da de indeholder vigtige oplysninger om erklæringen om goodwill for dit SharkNinja-produkt. Læs nærmere bestemt undtagelserne i erklæringen om goodwill i Afsnit H.
  • Kun forbrugervilkår. Disse vilkår og betingelser gælder kun for forbrugere og gælder ikke, hvis du handler i forbindelse med din virksomhed eller dit erhverv.
  • Ændringer til disse vilkår. Vi ændrer disse vilkår fra tid til anden. Hver gang du foretager et køb hos os, bedes du kontrollere vilkårene i erklæringen om goodwill for at sikre, at du forstår de vilkår, der er gældende på det pågældende tidspunkt.

B. Oplysninger om os, og hvordan du kontakter os

  • Hvem vi er. Vi er SharkNinja Europe Limited, en virksomhed registreret i England og Wales. Vores virksomhedsregistreringsnummer er 08492819, og vores hjemsted er beliggende på SharkNinja, Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany. Vores registrerede momsnummer er 210 6248 590.
  • Sådan indgiver du et krav:
    • Du kan kontakte os ved at ringe til vores kundeservice på # 80705710
    • Du kan skrive til os på Customer Services, SharkNinja, Rotfeder-Ring 9 60327, Frankfurt am Main, Hessen Germany.
    • Du kan sende os en e-mail på Service.DK@sharkninja.com
    • Brug vores onlineportal:
      • Shark: Klik HER for at indsende et krav
    • Sådan kan vi kontakte dig.Hvis vi er nødt til at kontakte dig, gør vi det telefonisk eller ved at skrive til dig på den e-mailadresse eller postadresse, som du tilvejebringer for os, når du indgiver dit krav.

    C. Shark-erklæring om goodwill
    Hvert Shark-produkt leveres med en gratis erklæring om goodwill for dele og arbejdskraft, forudsat at du køber det direkte fra os via www.sharkclean.dk eller gennem en forhandler, der er autoriseret til at sælge det pågældende produkt. Bemærk, at et produkt købt andetsteds ikke vil drage fordel af denne erklæring om goodwill. Dette påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder.
    Du kan også finde onlinesupport ved at besøge afsnittet Kundesupport på vores websted.

    D. Registrering
    For at drage fordel af vores udvidede erklæring om goodwill (se F for flere oplysninger om varigheden) skal du registrere dit produkt inden for 28 dage efter købet, når det købes hos en forhandler. Se nedenfor for flere oplysninger. Klik her. for at registrere din erklæring om goodwill*. Hvis du har købt direkte fra SharkClean Danmark, registreres din erklæring om goodwill automatisk for dig.
    Du vil stadig drage fordel af en 12-måneders indledende erklæring om goodwill uden registrering. Manglende registrering af et produkt fra en forhandler vil føre til, at eventuelle krav, ud over dem, der ydes til dig i henhold til dansk lovgivning, og uden for den 12-måneders indledende erklæring om goodwill, afvises.
    Uden at begrænse rettigheder, der kan henføres til forbrugere i henhold til dansk lovgivning, bedes du være opmærksom på, at renoverede enheder har en 1-årig erklæring om goodwill.

    E. Erstatning i henhold til erklæring om goodwill
    Hvis du ønsker at gøre krav gældende i henhold til din erklæring om goodwill efter registrering, er der en fast proces, som vi følger for at støtte dig under din fejlfindingsoplevelse:

    • Du bør tilvejebringe dit købsbevis for os, der blev udstedt af den oprindelige forhandler, medmindre produktet er købt direkte fra SharkNinja Europe Ltd.
    • Vi vil gennemføre en fejlfindingssession med dig online eller over telefonen for at identificere, om der er en fejl, og om vi mener, at der er en produktionsfejl. Vi vil vurdere den bedst mulige løsning til dit problem.
    • Efter eller under fejlfindingssessionen vil vi fortælle dig, om vi kan reparere produktet, eller om vi vil erstatte det uden at forsøge at reparere det. Vi forsøger altid at reparere din enhed i første omgang.
    • Hvis vi har brug for, at du returnerer din enhed til os til reparation eller vurdering, sender vi dig en gratis returlabel, så du kan sende varen tilbage til os via en af vores afhentningsbutikker. Som angivet i vores returpolitik skal varen pakkes i en kasse, når du tager den med til afhentningsbutikken. Vær opmærksom på, at dette ikke behøver at være den originale emballage
    • I tilfælde af, at vi identificerer en produktionsfejl, vil vi tilbyde dig en erstatningsenhed. Hvis det ikke allerede er modtaget, skal du sende det defekte produkt tilbage til os til inspektion og bekræftelse af fejlen. Når dette er behandlet, sendes erstatningsproduktet automatisk.
    • Bemærk, at hvis vi under vores inspektion opdager, at produktskade hører ind under en af vores undtagelser (herunder forbrugermisbrug) og derfor ikke er dækket af denne erklæring om goodwill (se afsnit H for flere oplysninger), vil vi kontakte dig for at informere dig herom.
    • Vi kan tilbyde at reparere produktet for dig, hvis skaden hører uden for det, der er omfattet af denne erklæring om goodwill. Denne reparation vil dog blive pålagt et gebyr (vi accepterer betaling med Mastercard, Visa og American Express). Vi informerer dig om beløbet og kræver dit samtykke og din betaling, før vi påbegynder reparationen. Hvis du ikke ønsker at fortsætte med reparationen, returnerer vi produktet til dig gratis, eller hvis du anmoder om det, bortskaffer vi produktet på dine vegne.

    Disse er varer, hvor selve produktet er nyt og ikke udviser nogen påviselige tegn på brug, præcis som du ville forvente at det var, da det blev åbnet for første gang. Original ydre beskyttelsesindpakning mangler muligvis, men den originale emballage er intakt og uberørt.

    • A. Disse er varer, hvor selve produktet er som nyt og ikke udviser nogen påviselige tegn på brug, præcis som du ville forvente at det var, da det blev åbnet for første gang. Der kan dog være overfladiske emballageskader eller mærkater på kassen.
    • B. Disse er varer, hvor selve produktet er næsten som nyt og kan have været brugt én eller to gange. Forvent mindre kosmetiske skrammer eller ridser, men intet, der ville påvirke din brug eller nydelse af varen. Der kan være overfladiske emballageskader eller mærkater på kassen.
    Standardformulär för annullering
    Klassificering Beskrivelse
    Som ny Disse er varer, hvor selve produktet er som nyt og ikke udviser nogen påviselige tegn på brug, præcis som du ville forvente at det var, da det blev åbnet for første gang. Der kan dog være overfladiske emballageskader eller mærkater på kassen. Klassificering A Disse er varer, hvor selve produktet er næsten som nyt og kan have været brugt én eller to gange. Forvent mindre, lette kosmetiske skrammer, ridser, mærker eller buler, men intet, der ville påvirke din brug eller nydelse af varen. Der kan være overfladiske emballageskader eller mærkater på kassen.

    F. Hvor længe gælder erklæringen om goodwill?
    Uden at begrænse rettigheder, der kan henføres forbrugere i henhold til dansk lovgivning, har alle SharkClean-hovedenheder en 12-måneders erklæring om goodwill, med undtagelse af dele og tilbehør.
    Støvsugere (ikke håndholdte).
    Vores tillid til vores design og kvalitetskontrol betyder, at din nye Shark-støvsuger er garanteret i 5 år i alt.
    Ledningsfrie håndholdte støvsugere
    Vores ledningsfrie håndholdte støvsugermodeller er dækket af en 12-måneders erklæring om goodwill, der kan forlænges til en samlet erklæring om goodwill på 2 år, med forbehold for registrering.
    Dampmopper
    Vores dampmopper er dækket af en 12-måneders erklæring om goodwill, der kan forlænges til en samlet erklæring om goodwill på 2 år, med forbehold for registrering.

    G. Vores ret til at afvise et krav i henhold til erklæringen om goodwill
    Hvis du har købt dit produkt fra en forhandler, der ikke var autoriseret til at sælge produktet, vil produktet ikke drage fordel af denne erklæring om goodwill, og vi vil afvise dit krav i henhold til erklæringen om goodwill. Hvis du har købt dit produkt gennem et af vores websteder med særtilbud på multi-pay, og kontoen er i restance, vil erklæringen om goodwill være ugyldig, indtil alle udestående beløb på kontoen er betalt.

    H. Undtagelser
    Denne produkterklæring om goodwill dækker ikke:

    • reparation eller erstatning på grund af slitage,
    • beskadigelse, defekter eller ændringer af produktet som følge af:
    • uheld eller forsømmelse,
    • forsætlig skade,
    • misbrug, herunder manglende installation eller brug af produktet til dets normale formål eller i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger,
    • manglende opbevaring af produktet i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger,
    • manglende pleje eller vedligeholdelse af produktet i overensstemmelse med de medfølgende anvisninger,
    • overdreven varme, overspænding, overskydende eller forkert strømforsyning eller indgangsspænding eller brug af produktet under unormale arbejdsforhold,
    • ændring, reparation eller forsøg på reparation af produktet af enhver, der ikke er en af vores autoriserede reparatører.
    Dette vil omfatte alle dele eller hovedenheder, der skal udskiftes i henhold til vilkårene og betingelserne i erklæringen om goodwill.

    I. Hvad sker der, når min erklæring om goodwill udløber?
    Shark designer ikke produkter til at holde i en begrænset periode. Vi er klar over, at vores kunder måske ønsker at reparere deres støvsugere, efter at erklæringen om goodwill er udløbet. I så fald bedes du kontakte vores gratis kundeservice-hjælpelinje og spørge om vores ‘erklæring om goodwill’-program, på # 80705710

    J. Reparation af produkterne

    • Vi er ikke ansvarlige for din støvsuger, før vi rent faktisk har modtaget den, så du bør muligvis arrangere forsikring for tab eller skade, mens den er i transit.
    • Hvis vi ikke er i stand til at udføre en reparation. Hvis vi på noget tidspunkt efter, at vi er begyndt at reparere, opdager, at vi ikke er i stand til at udføre reparationen, kontakter vi dig for at informere dig herom og refunderer dig ethvert betalt beløb
    • Reparationstid. Vi tilstræber at udføre alle reparationer eller at konstatere, at reparationen ikke kan udføres, inden for 3-5 hverdage efter modtagelse af støvsugeren. Hvis dette ikke er muligt, vil vi kontakte dig for at informere dig herom.
    • Returnering af produktet til dig. Reparerede produkter (eller produkter, der ikke kan repareres) vil blive returneret til dig via vores standardleveringstjeneste. Bordstøvsugere leveres generelt med post. Andre støvsugere leveres generelt af en tredjepartskurértjeneste. Vi underretter dig om, hvilken leveringsmetode vi vil bruge, og hvornår du kan forvente din støvsuger.
    • Leveringsomkostninger.Vi betaler leveringsomkostningerne.
    • Problemer med levering.Hvis du oplever eventuelle problemer med en ny levering, bedes du kontakte os pr. telefon på # 80705710 eller via vores websted på https://support.sharkclean.dk/hc/dk.
    • Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser uden for vores kontrol.Hvis leveringen af produktet forsinkes af en hændelse uden for vores kontrol, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt for at informere dig herom, og vi vil tage skridt til at minimere indvirkningen af forsinkelsen. Forudsat at vi gør dette, er vi ikke erstatningsansvarlige for forsinkelser forårsaget af hændelsen.

    K. Vores erklæring om goodwill for produkterne fra producenten af det reparerede produkt

    • Vores producents erklæring om goodwill.
    • Geografisk omfang. Erklæringen om goodwill for det reparerede produkt gælder for produkter, der repareres for kunder i Danmark.
    • Varighed. Vi tilvejebringer en erklæring om goodwill for det reparerede produkt for den resterende tid under den eksisterende erklæring om goodwill. Hvis du for eksempel gør et krav gældende i henhold til erklæringen om goodwill for en registreret støvsuger i det andet år af erklæringen om goodwill, vil det reparerede produkt have 3 år tilbage af erklæringen om goodwill. (Bemærk, at der kan være nogle undtagelser til dette, der gælder for visse dele, f.eks. batterier, se dit oprindelige ‘erklæring om goodwill’-dokument).
    • Sådan gør du et krav gældende i henhold til erklæringen om goodwill fra det reparerede produkts producent. I tilfælde af, at der opstår en fejl, skal du ringe til vores kundeservice-hjælpelinje på # 80705710 og følge den sædvanlige proces for krav i henhold til erklæringen om goodwill, der er beskrevet ovenfor.
    • Vores ansvar for tab eller skade, som du lider

      • Vi er ansvarlige over for dig for forudsigelige tab og skader forårsaget af os. Hvis vi ikke overholder disse vilkår, er vi ansvarlige for tab eller skade, som du lider, der er et forudsigeligt resultat af vores misligholdelse af denne kontrakt eller vores undladelse af at udvise rimelig omhu og dygtighed. Tab eller skade er forudsigelig, hvis det enten er indlysende, at det vil ske, eller hvis både vi og du på det tidspunkt, hvor kontrakten blev indgået, vidste, at det kunne ske.
      • Vi udelukker eller begrænser ikke på nogen måde vores erstatningsansvar over for dig, hvor det ville være ulovligt at gøre det. Dette omfatter erstatningsansvar for død eller personskade forårsaget af vores uagtsomhed eller vores medarbejdere, agenter eller underleverandørers uagtsomhed, for svig eller svigagtig vildledning, for overtrædelse af dine juridiske rettigheder i forbindelse med varerne.
      • Vi er ikke erstatningsansvarlige for forretningstab. Vi e ikke erstatningsansvarlige over for dig for tab af fortjeneste, tab af forretning, forretningsafbrydelse eller tab af forretningsmulighed.

      M. Sådan kan vi bruge dine personoplysninger
      Vi bruger kun dine personoplysninger som angivet i vores Privatlivspolitik i Storbritannien

      N. Andre vigtige vilkår

      • Vi kan overføre denne aftale til en anden. Vi kan overføre vores rettigheder og forpligtelser i henhold til disse vilkår til en anden organisation. Vi vil altid informere dig skriftligt, hvis dette sker, og vi vil sikre, at overførslen ikke påvirker dine rettigheder i henhold til kontrakten.
      • Ingen andre har nogen rettigheder i henhold til denne kontrakt (undtagen en person, som du videregiver din erklæring om goodwill til). Denne kontrakt er mellem dig og os. Ingen anden person har nogen rettigheder til at håndhæve ethvert af dens vilkår. Ingen af os behøver at indhente accept fra nogen anden person for at opsige kontrakten eller foretage eventuelle ændringer i disse vilkår.
      • Hvis en domstol finder en del af denne kontrakt ulovlig, vil resten af kontrakten fortsætte i fuld kraft og effekt. Hvert af punkterne i disse vilkår fungerer separat. Hvis eventuel domstol eller relevant myndighed beslutter, at ethvert af dem er ulovligt, vil de resterende afsnit forblive i fuld kraft og effekt.
      • Selvom vi er forsinkede i at håndhæve denne kontrakt, kan vi stadig håndhæve den på et senere tidspunkt. Hvis vi ikke omgående insisterer på, at du gør noget, som du skal gøre i henhold til disse vilkår, eller hvis vi er forsinkede i at træffe foranstaltninger mod dig med hensyn til din misligholdelse af denne kontrakt, betyder det ikke, at du ikke behøver at gøre disse ting, og det vil ikke forhindre os i at træffe foranstaltninger mod dig på et senere tidspunkt.
      • De love der gælder for denne kontrakt, og hvor du kan anlægge sag. Med forbehold for reglerne i dansk forbrugerlovgivning er disse vilkår underlagt engelsk lovgivning, og du kan anlægge sag vedrørende tjenesterne ved de engelske domstole.
      • Dine lovbestemte rettigheder. Du har lovbestemte rettigheder vedrørende rettigheder, klager, service og garanti i henhold til Bekendtgørelsen af lov om køb. Du kan finde flere oplysninger på Forbrugerombudsmandens websted, www.forbrugerombudsmanden.dk/, eller ved at ringe til 4171 5151